Word lid

Vindt u het belangrijk dat er iemand opkomt voor uw belangen als huurder van Talis? Word dan gratis lid.

Hoe meer leden, hoe meer meningen, ervaringen en ideeën.
Ook uw stem is belangrijk. Daarom roepen we u op om lid te worden van Accio. Het kost niks en levert u wel iets op. Een gratis lidmaatschap van Accio heeft meerdere voordelen.

Als lid van Accio:

• worden uw belangen als huurder van Talis vertegenwoordigd;
  • heeft u inspraak in de samenstelling van het bestuur van Accio;
  • beslist u mee over de toekomst van de vereniging;
  • kunt u een bijdrage leveren aan goede en betaalbare woningen én een prettige woonomgeving in Nijmegen en Wijchen;
  • ontvangt u uitnodigingen voor bijeenkomsten en blijft u op de hoogte van activiteiten van Accio.

Hoe meer leden, hoe sterker we staan.

Word ook lid van Accio!

Uitsluitend huurders van Talis kunnen gratis en vrijblijvend lid worden van Accio.
    Vul onderstaande gegevens in en druk op versturen.

ManVrouw
    Velden met een * zijn verplichte velden.
    Uw gegevens worden conform de AVG behandeld en opgeslagen. Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat Accio uw gegevens gebruikt voor de ledenadministratie. Dat wil zeggen dat de gegevens worden gebruikt om u te informeren over de activiteiten van huurdersvereniging Accio.